Ми готові надати вам надійні, економічно вигідні та своєчасні логістичні послуги за допомогою нашої мережі автомобільних перевезень, а також однорідної структури філій та компаній-партнерів. Ми надаємо послуги високої якості для перевезення ваших вантажів з частковим або повним завантаженням.
Чому ми?
Призначений для перевезення легкових автомобілів. Є дворівневою платформою на яку розміщуються автомобілі.
Місткість безпосередньо залежить від довжини причепа і автомобілів, що перевозяться. У середньому на автовоз міститься 8-10 автомобілів. Компанія забезпечить безпеку та безпечність при перевезенні автомобілів.
Збереження автомобілів, що перевозяться автовозами, досягається за рахунок конструкцій з ременями та кріпленнями.
- по к-ву контейнерів, що перевозяться:
- контейнеровоз для перевезення 40 або 45 футових контейнерів;
- напівпричіп контейнеровоз для перевезення 10, 20, 30 футових контейнерів.
- за структурою:
- низькорамний напівпричіп контейнеровоз (д.- 12,6м., вантажна ст. - 1,1м., ш - 2,5м.) вантажопідйомністю 34 тонни;
- стандартний напівпричіп (д. – 12,6м., вантажна ст. – 1,4м., ш. – 2,5м.) вантажопідйомністю 31 тонна;
- бортовий напівпричіп (д. – 12-13м., висота борту – 0,6м., ш. – 2,5м.) вантажопідйомністю 35 тонн.
Евакуатори відносять до класу спецтехніки, яку використовують для навантаження/розвантаження та транспортування колісної техніки, як правило, легкових автомобілів. Їх можуть застосовувати для евакуації автомобілів з технічними несправностями, а також автомобілів непристосованих для їзди міськими автомагістралями. Їх поділяють за способом навантаження автомобіля та вантажопідйомності.
- Евакуатор з лебідкою, найпоширеніший тип цієї спецтехніки. Використовується для транспортування автомобілів тоннажем до 7 тонн. За допомогою електричної або гідравлічної лебідки автомобіль затягується на навантажувальну платформу за двома висувними апарелями.
- Евакуатор із зсувною платформою. Оснащений лебідкою та спеціальною зсувною конструкцією, за якою здійснюється навантаження автомобіля. Даний тип евакуаторів істотно скорочує час вантажно-розвантажувальних робіт і забезпечує збереження автомобіля, що транспортується.
- Евакуатор із гідроманіпулятором та прямою платформою. Даний тип спецтехніки оснащений краном-маніпулятором, який здійснює завантаження на платформу автомобіля з важкодоступного місця. Такий евакуатор використовується, у тому випадку, коли автомобіль не може самостійно заїхати на платформу за апарелями.
- Евакуатор з ламаною платформою та гідроманіпулятором. Єдина відмінність від попереднього типу – це платформа ламаного типу з апарелями та наявність лебідки. Цей тип евакуаторів вважається універсальним, тому що може використовуватися практично у будь-якій ситуації.
- Евакуатори з частковим навантаженням, призначені для евакуації тягачів, напівпричепів, причепів, методом підняття задньої/передньої осі транспортного засобу, що евакуюється. Такий вид евакуаторів може бути обладнаний лебідками гідравлічного або електричного типу.
Існує велика кількість модифікацій напівпричепів, серед яких зустрічаються напівпричепи об'ємом 76-78 м3 - з меншою довжиною (12,5 - 13 м) і напівпричепи, що мають стандартну або велику довжину, ширину і висоту (13,6 - 15 м; ,5 м; 2,7 м). Конструкція напівпричепа дозволяє прибирати тент і цим дає можливість проводити навантаження/вивантаження збоку або зверху. Конструктивні особливості напівпричепа дозволяють прибирати тент, даючи можливість вивантажувати або занурювати вантаж зверху або збоку. До того ж, напівпричепи без тентів можна використовувати як відкриті майданчики з бортами, висота яких може досягати 35-50 сантиметрів.
Тент 55 куб:
Розміри внутрішні: довжина - 9,84 м; ширина - 2,42 м; висота - 2,32 м;
Вантажопідйомність – 14 – 18 т
Об'єм (вантажоємність) - 55 куб.м
Тент 68 куб.м:
Розміри внутрішні: довжина - 12,26 м; ширина - 2,42 м; висота - 2,32 м;
Розміри зовнішні: довжина - 12,5 м; ширина - 2,55 м; висота - 4 м;
Вантажопідйомність – 20 – 24 т
Об'єм (вантажоємність) - 68 куб.
Тент 82 куб.м:
Розміри внутрішні: довжина - 13,6 м; ширина - 2,45 м; висота - 2,45 м;
Вантажопідйомність – 20-24 т
Тент 85 куб.м:
Розміри внутрішні: довжина - 13,62 м; ширина - 2,48 м; висота - 2,52 м;
Розміри зовнішні: довжина - 13,7 м; ширина - 2,55 м; висота - 4,0 м;
Вантажопідйомність – 20-24 т
Обсяг (вантажоємність) - 85 куб.
Тент 90 куб:
Розміри внутрішні: довжина - 13,6 м; ширина - 2,45 м; висота - 2,60 м;
Вантажопідйомність – 20-24 т
Об'єм (вантажоємність) - 90 куб.м
Напівпричіп тентований з великою місткістю. Це досягається за рахунок спеціальної «Г»-подібної підлоги та зменшеного діаметра коліс напівпричепа. Вантажопідйомність: до 24 тонн. Корисний об'єм: 96-125 м3.
110-ка, 120-ка, зчіпка:
Так називають вантажні автомобілі, що дозволяють перевезти максимальний обсяг (110, 120 кубів) вантажу дорогами загального призначення без спеціальних дозволів. Цей автопоїзд (зчіпка), на відміну від єврофури, складається з автомобіля та причепа однакових або різних за обсягом та вантажопідйомністю, це залежить від конструктивних особливостей конкретного транспортного засобу. При цьому сумарні показники залишаються 120/110 куб./20т.
Тент 110 куб.м:
Розміри внутрішні п/пр: довжина - 7,1 м; ширина - 2,45 м; висота - 2,95 м;
Розміри внутрішні причіп: довжина - 8,0 м; ширина - 2,45 м; висота - 3,0 м;
Обсяг (вантажоємність) - 110 куб.м
Тент 110 куб.м:
Розміри внутрішні п/пр: довжина - 8,0 м; ширина - 2,45 м; висота - 2,95 м;
Розміри внутрішні причіп: довжина - 8,0 м; ширина - 2,45 м; висота - 3,0 м;
Об'єм (вантажоємність) - 120 куб.м
Трал низькорамний - це напівпричіп, який використовується для вантажоперевезення негабаритних вантажів, а також великовагових. Подібні напівпричепи можуть транспортувати неймовірні для простого транспорту навантаження. Вантажопідйомність таких напівпричепів сягає 200 тонн. Особливою рисою даного виду напівпричепів є відсутність бортів, а основа - це зварна платформа. Трали низькорамники в залежності від моделей можуть мати різні характеристики. - мова йде про лінії електропередач, мости і т. п. Стандартною вантажною висотою вважається рівень в 84-95 см, але є конфігурації тралів і з висотою до 50 см. Для перевезення вантажу, розміри якого перевищують ширину трала, застосовують спеціальне обладнання, розширення платформи. Також у тралів є аппарелі, які служать для заїзду/виїзду спецтехніки на низькорамний трал.
Холодильний агрегат авторефрижератора може робити необхідну температуру, а спеціальний ізотермічний кузов утримувати її протягом перевезення. Конструкції ізотермічних кузовів обладнують термостійкими матеріалами (пінополістерол, пінопласт, ізовер), а стіни виготовлені з нержавіючої сталі, пластику, алюмінію. Залежно від вимог до температури всередині вантажного відсіку, рефрижератор поділяється на клас А (температурний режим - +12°C – 0°C), клас Б (+12°C – -10°C), а також клас C (+12 °C до -20°C). Холодильні агрегати встановлюються на фургони, напівпричепи чи причепи. Вирізняють рефрижератори з автономними (які підключаються до зовнішнього джерела - холодильнику) і з прямим приводом (холодильна
Основною споживчою характеристикою даного напівпричепа є обсяг або кількість палет, які можна завантажити.
Підвіска напівпричепів виконується в ресорному чи пневматичному варіанті. Пневматична підвіска гарантує автопоїзду плавний хід, що забезпечує збереження вантажу, що легко б'ється.
Відмінною особливістю вантажного відсіку типу "Термофургон" є здатність зберігати протягом тривалого часу (10-20 годин) температуру при якій проводилося завантаження, за умови зовнішньої температури від -10С до +20С. Крім того, на деяких моделях, існує можливість підігріву вантажного відсіку, що дозволяє більш тривалий час і при нижчих зовнішніх температурах зберігати внутрішню температуру. Борти вантажного відсіку виготовлені з пінопласту обшитого бляхою. Двері вантажного відсіку обладнані ущільнювачем. Існують вентиляційні отвори. Як правило, вантажний відсік обладнаний додатковими боковими дверима, що полегшують навантаження/вивантаження.
10-тонник тентований
Клас можна розбити на кілька підкласів:
- Автомобілі вантажопідйомністю до 5 тонн з об'ємом кузова близькому до об'єму 10 тонного автомобіля (36 м3)
- Автомобілі вантажопідйомністю до 10 тонн з об'ємом кузова до 56 м3
Вантажівки цього класу активно використовуються на міжміських та міжнародних напрямках. У стандартній комплектації машина комплектується ременями кріплення (до 6 штук). Вантажний відсік пристосований до різних варіантів навантаження/розвантаження (верх, бік). Імпортні моделі вантажівок можуть комплектуватися пневмопідвіскою, що істотно покращує плавність ходу і забезпечує кращу безпеку вантажу, що легко б'ється. Машини можуть бути обладнані ліфтом.
10-тонник термічний
Відмінною особливістю вантажного відсіку типу "термофургон" є здатність зберігати протягом тривалого часу (10-20 годин) температуру при якій проводилося завантаження, за умови зовнішньої температури від -10С до +20С. Крім того, на деяких моделях, існує можливість підігріву вантажного відсіку, що дозволяє більш тривалий час і при нижчих зовнішніх температурах зберігати внутрішню температуру. Борти вантажного відсіку виготовлені з пінопласту обшитого бляхою. Двері вантажного відсіку обладнані ущільнювачем. Існують вентиляційні отвори. Як правило, вантажний відсік обладнаний додатковими боковими дверима, що полегшують навантаження/вивантаження.
Перевезення вантажів Бельгія
Європейський напрямок є одним із пріоритетних маршрутів вантажоперевезень. Бельгія – провідна країна-учасниця економічного союзу Західної Європи. Розвинена транспортна інфраструктура та географічне положення зробили її найважливішим міжнародним торговим вузлом. Велика відстань між Україною та Бельгією визначила автомобільний спосіб перевезень як найбільш доступний та вигідний. А збільшення товарообігу між країнами робить вантажоперевезення до Бельгії і назад більш частими та економічно виправданими.
Вантажоперевезення до Бельгії та України
Необхідне разове переміщення вантажу чи плануєте регулярні перевезення? Компанія МК Logistic організує міжнародну доставку на найвищому рівні та без додаткових витрат – підберемо оптимальний маршрут руху, консолідуємо (за потреби) вантаж, підготуємо супровідні документи.
Для організації доставки вантажів з Бельгії ми використовуємо рухомий автотранспорт різних габаритів, вантажопідйомності та технічних характеристик. Доставка можлива:
- Стандартними автопоїздами – тенти, контейнеровози, джамбо.
- Спеціалізованою технікою – трали, автовози.
- Рефрижераторами, ізотермами.
Сучасний автопарк дозволяє організувати вантажоперевезення до Бельгії, України та інших країн максимально швидко та якісно. Тариф на доставку формується індивідуально та залежить від категорії вантажу, відстані, способу транспортування, побажань замовника.
Доставка вантажів з Бельгії – найпопулярніші групи товарів
Робота нашої компанії організована таким чином, що вам не доведеться вникати в технічні деталі перевезень до Бельгії і назад – вивчати особливості законодавства європейських країн, митні вимоги та правила перевезень. Але при цьому ви контролюєте переміщення вантажу, будь-якої миті можете дізнатися про його розташування.
На основну частку імпортованих товарів припадає:
- електротехнічне та медичне обладнання;
- продукція хімічної промисловості;
- автомобілі та запчастини;
- будівельні та пакувальні матеріали;
- насипні, наливні та ADR вантажі;
- фармацевтичні товари;
- одяг, білизна, текстиль.
Переваги роботи з МК Logistic
Транспортно-експедиційна компанія МК Логістик виконує повний комплекс послуг логістичного аутсорсингу перевезень Бельгія-Україна та назад:
- Підберемо найвигідніший з позиції терміни/вартість маршрут доставки.
- Запропонуємо оптимальний вид транспорту з урахуванням особливостей та кількості вантажу.
- Виконуємо експедирування вантажу від моменту відвантаження і до прибуття в кінцевий пункт проходження.
- Оформимо необхідну документацію – супровідні папери, дозволи, сертифікати для переміщення країнами Європи та проходження митного контролю.
- Виконуємо страхування всіх типів вантажу.
- Прозора цінова політика компанії.
Особливе місце у системі вантажоперевезень займає переміщення невеликих партій товару. Формування збірних відправлень дозволить скоротити транспортні витрати без шкоди якості та термінам доставки. Консолідоване перевезення вантажів із Бельгії передбачає оплату не всієї машини за повним тарифом, а лише місця, що займає вантаж. Економія збірної доставки досягається за рахунок ефективного використання обсягу вантажного простору.
Комплексний підхід та багаторічний досвід роботи МК Логістик дозволяють упевнено говорити, що доставка вантажів з Бельгії чи інших країн Європи пройде в обумовлені терміни та гарантією цілісності та збереження.